onsdag 7 januari 2009

Ojojoj!


Vad tiden går! Har inte bloggat här på ett bra tag nu... Nyårsafton blev stillsam härhemma med sjuklingar, vår vana trogen på nyår! Men, det var väl lika bra det efter all sjuklighet som vi haft de senaste veckorna så hade vi knappast orkat med något större ståhej ändå! Men, vi hade det riktigt mysigt med god mat och massa mys! Nu är det ju nytt år och jag har som vanligt lovat mig själv att jag ska bli lite mer hälsosam och motionera mer och försöka tappa några kilon. Får väl se hur det går med det, men jag har hoppet uppe!

Har en obeskrivlig lust att shoppa just nu! Synd att inte plånboken känner för det lika mycket som jag...det finns säkert massor med härliga reafynd man kan göra nu! Kanske kan jag ta mig en liten shoppingrunda någon dag, bara en liten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar